Wednesday, April 18, 2007

I liked the following words...

Chinese song....
I was surfing Xanga and got this from SHANSHAN's xanga site. I liked this after reading it.

我懷念的 是無話不說 我懷念的 是一起作夢我懷念的 是爭吵以後 還是想要愛你的衝動我記得那年生日 也記得那一首歌記得那年星空 最緊的右手 最暖的胸口 誰記得 誰忘了
我懷念的是你很激動求我原諒 抱得我都痛我記得 你在背後也記得 我顫抖著記得感覺洶湧 最美的煙火 最長的相擁

No comments: